onsdag 31 december 2008

Recap. 2008

Bara några timmar kvar på 2008. Ett bra år får jag nog säga.

2008 var året då jag bytte många av mina vänner. (Dom är ju fortfarande mina vänner men jag har hittat nya som jag umgås mer med). Är glad att jag jag hittat er, Ellen, Pierre, Björn, Johan, Henke, Jonnie och Jenny för att nämna några. Ni är bäst!! (Tips till er som skaffar familj: Sluta inte umgås med era gamla vänner.. då kommer dom göra som jag. Byta ut er!)

2008 var året då jag fick se ganska mycket av världen. Började året med en tur till Thailand sen blev det en underbar resa med min syster till New York. Jobbet har erbjudit resor till många av våra europeiska länder.

2008 var året då jag återknöt kontakten med S en hel del vilket innebär att jag får ligga när jag vill (nästan iaf). Hittade inte kärleken i år, närmast kommer A. Kommer inte glömma vår "bizarra" stund i soffan på många många år. Annars har det varit ett bra år gällande det kvinnliga könet. Bara kärleken som saknas.

2008 var året när det dracks oerhörda mängder alkohol. Började under försommaren sen har det varit fullt ös. Året kommer även att avslutas i alkoholens tecken. =)

Ha ett underbart gott nytt år! 2009 kommer bli ännu bättre!


Inga kommentarer: