fredag 19 december 2008

festen då

Ja hur var det? Blev det några skandaler?
Inte alls dom skandaler jag hoppats på. Visst blev det lite hångel mellan Y och exjobbaren. Tror L blev lite ledsen. T hånglade loss med M också. J visade tuttarna men det gör hon alltid när jag är med så jag vet inte om det räknas som skandal.

Nån knullade tydligen på övervåningen, nån daskade ballen i kinden på S. (inga bekräftade rykten)

R blev skitfull.. hans "stage dive" från scenen rakt ner i golvet är obetalbart. Att han dessutom kavlade upp byxbenen på kostymen gjorde inte honom mindre underbar heller. Han är också skyldig till att företaget fick en faktura på en nerspydd buss.
Det finns en dag man inte kan sjukskriva sig. Hur dålig man än är så måste man gå till jobbet. Det gäller måndagen efter julfest! Är man inte på plats då så får man skämmas, man blir automatiskt inblandad i alla rykten. R var "sjuk"

Personligen så inledde jag inga diskussioner höjdarcheferna (som förra året) , jag fastnade inte på så många bilder, är ganska skonad från Facebook. Jag höll helt enkelt låg profil och jag är jävligt nöjd med det.

Sammanfattningsvis var det alltså en lugn kväll med våra mått mätt =)

Inga kommentarer: