söndag 26 oktober 2008

Jag lever

Har varit borta från bloggandet ett tag och ber om ursäkt för det.. om det nu är nån som bryr sig. Tänker spruta ur mig inlägg nu för att komma ifatt lite. =)

Mår oförskämt bra just nu.. vet inte varför men jag har underbara vänner, trivs på jobbet och har inte haft en misslyckad helg på jag vet inte hur länge. Ändå är det något som saknas ;)

Förra helgen träffade jag en gammal barndomskärlek. Hon har nu familj och två barn. Lovade ju att vara lite mer öppen på den här bloggen så what the hell.. vi har träffats i smyg under en längre tid nu.. I lördags dök hon som en händelse upp.. hennes kompisar tycker det är märkligt att dom alltid träffar mig ute när dom väl går ut. Inte ett dugg märkligt kan jag avslöja, A brukar nämligen forska lite på var och när jag kommer gå ut för att sedan helt oskyldigt föreslå dessa helger =)

Den här gången var en bizarr upplevelse. Nu har vi iaf. gjort slut för hon råkar vara lite för kär i mig.

För ni som tycker:
-Men BajsPajas! Så där gör man inte!
- Jo.. det gör man.. hon har skött all kontakt med mig inte tvärtom. Jag har inte lagt mig i hennes liv och inte på något sätt bidragit till en eventuell kollaps av hennes förhållande.. hoppas jag iaf =)

Jag är faktikst en trevlig kille.. så det så!


BajsPajas - "Alla gör som dom vill"

3 kommentarer:

Tillsammans-bloggen sa...

Man gör vad man vill! Sen när man inte vill längre, då gör man inte det. Ungefär så.

ordverifiering: aphor. haha!

Tillsammans-bloggen sa...

inser att jag är inloggad på annan blogg än den du känner till. hoppas du kan klura ut vem jag är ändå och behålla det för dig själv.

(vill inte koppla ihop de två bloggarna)

Anonym sa...

Go *BP!


*bajspajas