fredag 5 december 2008

Betet är kastat

Jag har inga problem att prata inför folk, jag har inga problem att säga vad jag tycker, jag har egentligen inga större sociala problem. MEN.. ibland känner jag mig sjukt blyg när det kommer till motsatta könet. Jag skulle vilja vara en kille som man ser i amerikanska filmer som bara bjuder ut folk i affären men det finns inte på min karta att våga nåt sånt. Kan helt enkelt inte ragga.. värdelös på sån't (sen har man väl lite tur ibland antar jag för jag lyckas ibland ändå).

Nu är det så att jag träffade världens tjej för några veckor sen. Problemet är nu att jag är en fegis. Men när jag går igenom vilka alternativ som finns så kommer jag på 3 stycket:

1) Jag gör inte ett skit, hon träffar nån annan och jag blir ledsen.
2) Jag gör nåt men hon nobbar mig, jag blir ledsen (fast inte lika ledsen som alt. 1)
3) Jag gör nåt och hon tycker att det verkar som en alldeles utmärkt idé och jag blir sjukt glad.

Inte så svårt längre, eller hur? Nu har hon mitt nummer iaf. ;) Får se om hon använder det eller delar med sig av sitt nummer.

Betet är kastat.. nu väntar vi på napp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjejer gilar tyvärr killar som inte väntar på att det ska nappa. Tjejer gillar killar som tar tag i saker, som vet vad de vill och som säger det!

Så vi kör på alternativ nummer tre. Då var det bestämt. Bra så!

Urax sa...

Alt. 3 är det som gäller.
Trodde det framgick.