tisdag 25 november 2008

Störigt

Saker jag stör mig på som jag vill dela med mig av så att ni kan skapa en bättre vardag för mig.
Jag stör mig på:

  • Folk som kör bil och bromsar innan dom slår på blinkers
  • Folk som tutar när dom kör förbi nån snygging
  • Folk som tar typ 3 dagar på sig att svara på ett sms
  • Folks som säger typ
  • Folk som är gnällspikar/"energitjuvar"
  • Folk som inte säger "tack"

Så.. om ni är gulliga och följer dessa punkter så skulle JAG må så mycket bättre.
Självgoda bloggare kan jag inte heller med.

3 kommentarer:

Tillsammans-bloggen sa...

jävla gnäll på dig..

Anonym sa...

plus folk som automatiskt stannar när de kommer fram till en rondell, kommer det ingen bil så KÖR FÖR FAN!! brukar jag tänka.

Urax sa...

Fröken framtid: Hur svårt är det att uppfylla mina önskningar då? Tycker det är rimliga krav för en bättre vardag.

Ida: Bra där!