måndag 17 november 2008

Ibland drabbas jag av en konstig känsla.. samvetet tror jag det heter. Jag har folk kring mig som inte mår lika bra som jag gör alla gånger (har tex en kompis som har 2 oönskade barn). Ibland kan jag få dåligt samvete för att jag har haft det förbannat bra.. lite konstigt. Men nu har jag bestämt mig. Det slutar här och nu! Det man inte kan påverka kan man inte heller ha dåligt samvete för. Det är ju inte så att ingen får vara med o dela min glädje.. en del gör och det andra gör det inte.

Jag har haft en grym helg.. så där enkelt och okomplicerat. Alla har haft det nån gång hoppas jag men det är inte helt vanligt. Allt bara funkar, allt är skitkul och man vill inte att det ska ta slut. Jag pratar inte sex nu.. för när allt är så där enkelt och okomplicerat så behövs inte det.

Så... som sagt. Det slutar här och nu. Det är ju knappast mitt fel att han inte orkade trä på ett gummi.

Nästa helg ska jag hålla mig nykter och bara slöa. Vem vet.. kanske kan man få sällskap.

Inga kommentarer: