fredag 28 november 2008

En fråga till tjejerna

Finns det några tjejer som läser här? Jag har en fråga till er.
Jag har börjat mitt nya ärliga liv där man och inte håller på med massa gissningar som i vanliga fall. För det funkar inte har jag märkt.. jag är ledsen men jag (eller nån annan kille för den delen) kan inte läsa tankar. Kör istället på det gamla ordspråket att ärlighet varar längst.

I ett av dessa ärliga ögonblick berättade jag för en tjej att jag hade drömt en sexdröm om henne.

Min fråga till er eventuella tjejer som läser här: Var det rätt eller fel?
(eller kan tjejer läsa tankar så hon hade fattat det ändå?)

2 kommentarer:

Tillsammans-bloggen sa...

Vadå rätt eller fel? Man får väl säga vad man vill? Ärlig är inte samma sak som öppen.

Urax sa...

Du är vis!
Öppen är ju ordet jag egentligen är ute efter.

Hur som helst så verkar det inte påverkat vår relation negativt =)

Och du har rätt - "Alla gör som dom vill"