torsdag 4 september 2008

Lägg ner nu!!

Eftersom jag precis startat bloggen och inte delat med mig till mina vänner så brukar jag pinga bloggen på bloggportalen.se. Där har dom en sektion som heter "mest diskuterade blogginläggen just nu"

Samma skit där varje dag.. fy fan vad NI ältar saker i blogginlägg (givetvis inte ni som kommer hit) FRA, FRA, FRA är det enda som toppar listan dag efter dag efter dag.. GE ER NU för helvete. Vi vet att ingen vill ha lagen men kolla detta inlägget... Förklara en sak för mig nu är ni snälla. Hur kan man som kristen motsätta sig FRA eller all annan typ av övervakning?

GUD SER VÄL ÄNDÅ ALLT ?!

(bilden kommer från en sökning på "big brother" och jag kan säga att det fanns betydligt intressantare bilder än denna. Men nån måtta på dumheterna får det ju vara även här på BajsPajas)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nyttiga idioter eller Nwo sympitasörer det är frågan.

Den som inte fullgör sin plikt i demokratin med att kontrollera sin regering och agera förtjänar inte heller ta del av den demokratin.