lördag 20 september 2008

Helgsnusk

Rapport från förra helgens fest.. och vilken fest!!
Har under en längre tid misstänkt att en tjej är lite kär i mig...efter helgen så kan jag väl säga att jag har fått vatten på min kvarn =) Komplimangerna östes över mig, spontana pussar på kinden, smekningar på benet vid bordet och ett och annt nyp på skinkorna. Och jag som inte är ett dugg intresserad.. stackare.

Undertecknad låg istället i soffan och tog på en annan tjejs tuttar, vi kan kalla henne L..en helt bizarr situation. L hånglade dessutom i köket lite senare med D..detta pågick under större delen av festen. Kvällen avslutades med att L åkte hem till sin man (gift sen 6 år tillbaka).

Det roliga slutar ju inte här.. det roliga fortsatte när vi alla träffades på jobbet igen =)


Behöver jag säga att jag ser fram emot julfesten!!

Inga kommentarer: